Czekoladownik na każdą okazję


Ostatnio w moje ręce wpadła świetna baza na czekoladownik od Eco Scrapbooking. Jestem nią zachwycona, ponieważ wykonana jest z grubego kraftowgo papieru, pięknie złożona i do tego ma bardzo uniwersalny rozmiar. Z uwagi na to, że mamy czas różnych okazji postanowiłam ozdobić go papierami pochodzącymi z cudnej kolekcji  UHK Gallery Provence Aquarius. Kolekcja ta jest bardzo delikatna o świeżych beżowo - błękitnych odcieniach. Nadaje się do nie tylko do projektów ślubnych, ale również na imieniny czy chrzest oraz inne okazje.


















Użyłam:
Papiery  UHK Gallery Provence Aquarius
Kosteczki dystansowe 
Baza czekoladownik craft
Tusz biały splash
Gałązka liści
Gold glitter - do brokacenia brzegów kwiatów


http://fumi-designs.blogspot.com/

Mam nadzieję że czujecie się zainspirowani :)
Pozdrawiam Was cieplutko 


Komentarze

Popularne posty