Pudełko na prezent

Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was pudełko wykonane przy użyciu szablonu dostępnego w sklepie. Powiem szczerze, że raczej jestem sceptycznie nastawiona do tego typu rzeczy - bo wykrojnik to wykrojnik :D. Nie mam jeszcze tak dużego w swojej kolekcji i pewnie mieć nie będę.  Zaryzykowałam i kupiłam. Szablon jest prosty w użyciu, pudełko powstało naprawdę szybko.

Zdobienie to kwestia indywidualna i to pozostawiam już Wam. 
Moje jest tak na "bogato" z racji tego iż Marta Piekarczyk zaraziła mnie jej kompozycjami  na ostatnich warsztatach, które prowadziła w Warszawie:) Nie lubię kopiować, wiedzę zdobytą na warsztatach wykorzystuję zawsze jednak staram się w tym wszystkim pozostać sobą. Mam nadzieję, że mi się udało :)



 Materiały : 
Naklejki 13arts HIS & HERS pl black
* Szablon do tworzenia pudełek BOX 3
* Zestaw Papierów 13arts HIS&HERS
* Kwiaty papierowe DpCraft 
* Gesso white 13arts
* Mgiełki
Pozdrawiam, Paulina 



Komentarze

Wanda pisze…
przepiękne :)

Popularne posty