Padoriaa - kartka krok po kroku

Hej. Dziś postaram się opisać jak powstają moje kartki.
Przygotowania zaczynam od znalezienia odpowiedniego papieru - zarówno bazowego jak i ozdobnego. Dziś zdecydowałam się na dość odważne połączenie różu z czernią - całość rozjaśniłam beżowymi akcentami.
Osobiście lubię warstwowe kartki, wycinam zatem elementy ozdobne które zaraz ułożę w całość.


Układam swoją kompozycję, dodając już wstępnie kwiatki, tekturki, metalowe ozdoby. Tuszuję brzegi dwoma kolorami - mieszając je ze sobą.


Przeszywam bazę kartki - wszywając elementy papierowej serwetki oraz falbanki.

Całość przyklejam do bazy, chmurki podklejam kosteczkami 3D.

Gdy kartka jest już gotowa chlapię ją delikatnie tuszem - w tym przypadku połączyłam trzy kolory - czarny.biały oraz złoty. Kartka jest gotowa :)

Dlaczego nie przyklejam od razu wszystkiego ?
Moja koncepcja lubi się zmieniać ... często coś przekładam, dodaję ...
Tak powstają moje kartki :) A Wy macie swoje ulubione sposoby, metody ? Chętnie o nich usłyszę :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Użyte materiały:
papier Galeria Papieru (listka)
Metalowy balon
Wykrojnik chmurki
tusz 13 arts (wersja Splash)
kosteczki 3d





Komentarze

Unknown pisze…
Miło jak ktoś dzieli się swoim doświadczeniem.Robię podobnie.
Padoriaa pisze…
Dziękuje :) Ciesze się, że kartka przypadła Wam do gustu :)
Pozdrawiam :*

Popularne posty