Motoryzacyjna kartka dla Taty

Witajcie :)
Z okazji zbliżającego się Dnia Taty przygotowałam bardzo męską kartkę. Znalazły się na niej potraktowane mediami trybiki i zębatki, taśma ze sklepu budowlanego i ciekawy kapsel od piwa. Zabawa z mediami zawsze sprawia mi najwięcej przyjemności. Trybiki najpierw pokryłam czarnym gesso, następnie miedzianym pudrem do embossingu, a na koniec pochlapałam złotą mgiełką 13 arts i znów maznęłam gdzieniegdzie gesso oraz metaliczną farbką. Badzikowi z CraftFun również się oberwało ;) Troszkę go przybrudziłam mediami, jednak zatarła mi się tarcza, więc przeszlifowałam ją lekko papierem ściernym i wzór znów stał się widoczny.






Ze sklepu wykorzystałam:
Wykrojnik X-Cut trybiki
Papier Joy
Zestaw papierów Marianne Design
Gesso czarne 13 arts
Mgiełka złota 13 arts
Farba Viva Decor 3D
Puder do embossingu
Nagrzewnica do embossingu
Tusz do embossingu
Badzik drewniany zegar


Pozdrawiam ciepło!

Komentarze

Olga Gibas pisze…
Rewelacyjna! Super klimat, mediowanie i detale! :)
mosia pisze…
fantastyczna!
MontanA pisze…
FENOMENALNA!
Tajanna pisze…
Genialne połączenia, żałuję, że wciąż nie potrafię takiej zrobić:) no i ta monochromatyczność...super, pozdrawiam:)
Tajanna pisze…
Genialne połączenia, żałuję, że wciąż nie potrafię takiej zrobić:) no i ta monochromatyczność...super, pozdrawiam:)

Popularne posty