Na szaro

Witam!

Dziś pora na moją inspirację. Z tej okazji przygotowałam kartkę w stylu jaki ostatnio bardzo przydał mi do gustu. Standardowo są darcia, przeszycia i ręcznie wykonany przeze mnie kwiatek :) Oprócz tego użyłam stempla "pismo" oraz chlapań biała farbą.

Cała kartka jest wykonana w kolorze szarym z dodatkiem fioletowego oraz odrobiny zieleni i bieli :)





materiały ze sklepu:
taśma Joy Crafts 9mm
prostokąty 3D
czarny tusz do stempli 
farbka Ayeeda Paint biała
papier GP Fioletowe Fiołki 06
papier GP Zimowa Opowieść 02
baza kartki Anita's kwadrat biała
stempel pismo z zestawu Urban Stamps Botanical
dziurkacz brzegowy MUSZELKA
wykrojnik Joy Crafts Vintage Flourishes 6003/0038
wykrojnik Spellbinders Rose Creations
płytki do wycinania Sizzix standard

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Kabis pisze…
Śliczna jest ta kartka, bardzo bardzo mi się podoba - szczególnie te stempelki:)
BBart pisze…
Świetnie ci wyszła, kwiatek super.
Unknown pisze…
uwielbiam połączenie szarości i fioletu :)

Popularne posty