W czerni i bieli

Ostatnio jedną z moich ulubionych form wyrazu jest art journal. Dziś chciałabym Wam pokazać czarno-białą stronę, która powstała przy użyciu zaledwie paru podstawowych materiałów:


Tło pokryłam warstwą gesso, następnie nałożyłam pastę strukturalną przez maskę, a kiedy pasta wyschła, przyłożyłam tę samą maskę jeszcze raz i stemplowałam przez nią tło:


Kompozycję wokół zdjęcia ułożyłam z kilku papierowych ścinków i taśmy washi. Na koniec obrysowałam część wzoru powstałego dzięki paście strukturalnej cienkopisem i dodałam delikatne akcenty przy pomocy perełek w płynie:


Na takich czarno-białych pracach szczególnie wyraziście widać fakturę - i choć uwielbiam kolory, lubię od czasu do czasu od nich odpocząć :)


Użyte materiały:

Pozdrawiam serdecznie!
Dorotka




Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
O WOW! Obłędny!
Nie mogę przestać patrzeć!
mosia pisze…
świetny!!!!

Popularne posty