Męska kartka

Hey Wam!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę którą wykonałam na prośbę koleżanki dla jej taty. Jak wiadomo tematyka męskich kartek jest dość "ciężka" długo dumałam co by tu zrobić żeby nie było trybików, samochodów itp. męskich akcesoriów.

W końcu powstała taka karta. Nie wygląda do końca tak jak to sobie w głowie wymyśliłam ale uważam że wyszła nawet fajnie :) No i co najważniejsze samochodów i trybików brak :P






Użyte materiały ze sklepu ewa:
kostka 3D  
taśma klejąca dwustronna  
nożyczki precyzyjne
baza kartki Anita's kwadratowa biała
czarna perełka w płynie Viva Decor
listki z wykrojnika Marianne Design LR0162
wykrojnik Marianne Design Poinsecja LR0122
płytki do wycinania Sizzix standard

Pozdrawiam serdecznie
Wikucha


Komentarze

Urtica pisze…
Re-we-la-cja! Piękna!
Mihaela pisze…
Beautiful work!
Aszczka pisze…
jest ekstra - bez samochodów i trybików :D!!! strasznie mi się podoba ;-)
Anna B. pisze…
Świetna jest!
Ja zawsze mam problem z takim kartkami ;)
tym bardziej podziwiam :)))

Popularne posty