Zawieszka do pokoju dziecięcego

Jedna jest bardzo cukierkowa i różowa, wedle życzeń mojej 3 - letniej córki i wykonana przeze mnie  a druga już znacznie mniej bo wykonana dla synka, przez mojego męża Myśka. Powstały w ramach najnowszego wyzwania w Kreatywnym Polu. Na szczęście w DT  jestem wraz z mężem więc nie musiałam się zastanawiać dla którego dziecka zawieszkę wykonać ponieważ podzieliliśmy się tym zadaniem. Z racji tego że nasze szkraby mają wspólny pokój, poprosiłam męża aby zawieszki miały ten sam kształt i styl, oprócz tego wykonaliśmy je do tej samej mapki. 

Zawieszki zostaną umocowane na drzwiach za pomocą mocnej, dwustronnej taśmy. A prezentują się tak:

Dla córki, w moim wykonaniu:


i dla synka, wykonana przez mojego męża Myśka:


Do wykonania zawieszek użyliśmy:
Papierowych kwiatków DP Craft Creative
Dziurkacz brzegowy Kwiaty
Pólperełki czerwone 6mm.
Półperełki liliowe 6mm.
Kostki 3D dwustronnie klejąca

Pozdrawiamy
Wikucha i Mysiek

 

Komentarze

Ela 17 pisze…
Przepiękne zawieszki
Meihsia Liu pisze…
Wow...both are such stunning cards!!! Love the amazingly beautiful layers, and the soft and fresh color scheme. TFS... :)
Obie zawieszki wyszły rewelacyjnie :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w odwiedzinki do siebie :)
Anna - Krulik pisze…
Przepiękne są :)
Alexandra pisze…
Obie są extra :)

Popularne posty