Uhu, uhu, uhu... sowa

Witajcie,
Na dzisiejszy dzień inspiracji przygotowałam kartkę. Ale nie byle jaką, bowiem z ulubionym motywem właścicielki naszego sklepu. Mianowicie kartka z sową. Kiedy otrzymałam ruchome oczka ze sklepu, to na początku nie wiedziałam co z nim zrobić. Do czasu... Pewnego dnia Wikucha podesłała mi kilka pomysłów na wykorzystanie ich. I szczerze mówiąc był to strzał w dziesiątkę :) Zobaczcie jak ta sowa  pięknie się prezentuje z tymi oczkami.


Użyte materiały:
Kostki 3D
Klej
Ruchome oczka

Pozdrawiam
Ibi

Komentarze

Anonimowy pisze…
Oczy faktycznie rewelacyjne.W ogóle motyw sówki budzi pozytywne skojarzenia:)
Zela pisze…
Bardzo ładna :)
Ewa pisze…
hihi, uśmiechnęłam się szeroko, bo niedawno robiłam kartkę z sową i też dałam jej ruchome oczka - obdarowana podobno też cieszyła się jak dziecko, gdy sowa łypała okiem ;))
Anna - Krulik pisze…
Ibisku! toż to rewelacja! świetna kartka :)
Asia-majstruje pisze…
Genialna kartka!!
Rom-a pisze…
super fajna sówka, ja tez używam ruchomych oczek do sówek ;)
ibisek pisze…
Dzieki bardzo :*
krystynas pisze…
Rewelacyjna kartka i sowa bardzo urocza.
Aga Michniewicz pisze…
Piękna kartelucha :D
Denise Marzec pisze…
This is sooooo cute! I love all the white, and the frame paired up with the doily.

Popularne posty