"Cukierkowa" ramka na zdjęcia....

....dla małej dziewczynki a konkretnie to na zdjęcie mojej córki :D Maja ostatnio ma bzika na punkcie różowego więc ramka nie mogłaby być innego koloru, no ew. jeszcze fioletowa by uszła :D W środku jeszcze brak zdjęcia ale niedługo ten stan rzeczy się zmieni :).

Ramka jest na zdjęcie o wym. 10x15 ale żeby nie zasłaniać papieru przytnę je do ok. 8x13. Jeśli chodzi o kwiatuszki to niedługo pokażę Wam szybki kursik jak takie zrobić :D


Papier którego użyłam ma wymiary 15x15 więc nie starcza w całości na dłuższy bok co zapewne zdążyliście zauważyć. Niestety kiedy przyklejałam borderek kompletnie nie pomyślałam o tym aby zacząć od dołu bo przecież u góry brakujący skrawek zostałby przykryty kwiatkami, a tak musiałam kombinować i docinać brakującą cześć. No cóż, człowiek uczy się na swoich błędach :D

Do wykonania ramki użyłam:
Zestawu papierów Papermani 15x15 Capcule - Parksone Pink
Papierowych kwiatków DP Craft Creative
Kwiatków Papierowych Dovercraft
Dziurkacza brzegowego Kwiaty
Kostki 3D dwustronnie klejąca

Do zrobienia ramki będzie Wam tez potrzebny klej do papieru, którym przykleicie papier do ramki oraz wykonacie kwiatki. Oprócz tego użyłam tez kostki ściernej do wyrównania brzegów (do kupienia w każdym sklepie budowlanym typu Castorama)

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Zela pisze…
W pierwszej chwili myślałam, że to żywe chryzantemy :) Bardzo ładna ramka. Ja dopiero zaczynam zabawę ze scrapowaniem i tak chodzę i podglądam :)
AgA pisze…
Śliczna, kwiaty boskie, czekam na kursik :)
Hania pisze…
Prześliczne! Przydałaby się jakaś instrukcja jak to zrobiłaś krok po kroku :)
Aga Michniewicz pisze…
Nie ma sprawy coś pomyślę nad kursem ;)
Anonimowa :) pisze…
Dzień dobry czy taką rameczkę można kupić ?

Popularne posty